Followers

Friday, January 7, 2011

Alhamdulilah,,,,,

Hari nie sangat mengembirakan dan seronok tahap mak limah lenggang kangkung,,,,,nak taw nape???if nak, bace seterusnyer, if tak nk tak pyh bace lagi ler,,,,,,,
sebabnyer, setelah sekian lame meninggalkan bhasa arab, ala, yg dulu sekolah agma ada belajar tue, p dah 21 tahun baru dapat belajar  g sebabnyer nielah nak amik pelengkap hehehehhe,,,,,,fuh!!!!tapi betul2 ho lio r blajar tadi ngn ustat tue,,,,,alhamdulilah,,,,bestlah , macam2 ada,,,hehehheehe......mudah2han dapat A nanti yerk,,,amin,,,,

Hari nie jugak bakal adik ipar nikah,,,,amin, kawen sudah,,tinggal aku pulak,,wakakaka,,,lame lagi,,,,cdh gak tak pat join, p apakan daya, aku kena meneruskan cita2 demi keluarga tercinta n mucuk bacin hehehheh,,,,p ape2 pon selamat pengatin baru tok yana & fairus,,,,,,jgn gegaduh, t tak masuk syurga hehehehhheh,,,,p dyowng kn besar blum g.makneyer tue mesti tunggu kakak tercinta pulang kan hehehhe *perasan jerk aku nie* heheheheh,,,,,,,tok mak yati dan ayah, taniah cz dapat menantu sudah hehehehe,,,,,,,tok my fiance, taniah cz dah ada adik ipar sudah hehehe,,,,,,,aku jugak yang melangok kat cnie sendiri sedagkan dyowng kat umah tengah sibuk berkumpl,,,mane taknyer, bakal famly mertua, famly aku sendiri, pastu fmly biras aku jugak,,,3 keluarga berkumpul kat rumah aku,,,jgn runtuh rumah sudah lah yerk hehehehehheeheheh..
itu jerk kot nak crita,,,bosan2 nie tak taw nak buat ape sbnarnya,,,,hehheeh

No comments:

Post a Comment